28 Ekim 2008 Salı

en güzel blog

en güzel blog bence bu çünkü bunu yapmak için gerçekten çok uğraştım ve biliyorum girenlerde var.çok fazla şey koydum.Ama siziin beğendiğiniz gerçekten müthiş dediğiniz,kısacası internette en beğendiğiniz site veya bir blog yazın.anket yapıp bunların arasından en güzelini seçeceğim
hadi daha fazla beklemeyin ve bir an önce güzel siteleri yazııııınnn. en güzel 4 siteyi ankete koyacağım ve bakalım kim 1. olacak.
bunu tanık tanımadık herkese söyleyin ki en güzelini bulabilelim.
(ama unutmayın en güzelide oylarınızla yine siz belirleyeceksiniz. =) şimdiden sabırsızlanıyorum )
UNUTMA EN GÜZEL BLOGU SEÇİYORUZ.SENDE KENDİNİ GÖRMEK İSTİYOSAN .... KLAVYEYE

9 yorum:

Adsız dedi ki...

BENİM EN BEĞENDİĞİM SİTE ŞU:
''wwww.arda-turan.biz ''
MÜKEMMEL BİR SİTE ARDA TURAN I SEVENLERİN BU SİTEYE GİRMESİNİ İSTEİM SÜPER BİR SİTE KONUYLA BİR İLGİSİ YOK AMA BEN YİNE DEDİYİM DEDİM

Adsız dedi ki...

yani konuyla ilgisi yoksa nie yazıyosun ki ayrıca bburda nie kendi sitenin adresini werdin anlayamadım.......resmen gizeme özenmişin

Adsız dedi ki...

bu birkere benim sitem değil salak beğendim dedim şurası konuyla ilgili değil arda turan ı sevenler girsin bir mesaj anlamında kullandım sen anlamazsınn gizemin neresine özenmişsim

Adsız dedi ki...

birincisi sensin slk lafını tıkarım ağzına başlattırma kızım resmen özentisin şimdi o siteyi koymak çok alakasız we sen KIT beyinli biriysen o benim hatam değil çok uyuzsun ayrıca gizemin neyine özenmemişsin ki sen bi kere düşün bakalım tabi düşünme kabiliyetin warsa burda resmen gizemin sitesinin üstüne bir site gelsin die yapmışsın çok gıcığıma gittim inş. buraya bi daha gelmezsin de ben senin o suratu-ını bi daha görmem hıııı bu arada skn cwp yazıyım deme çünkü çok küfürmazım karışmam sonra gzm iki arada bi derede kalır ok jnm akıllı dur............!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bu arada utku musun tutku musun herneysen iilk önce gizem sewdi ardayı sonra sen ordan maydonoz gibi karıştın

Adsız dedi ki...

Bana bak terbiyeni takın gerizekalı bu benim sitem değil anlamıyon hala hadi tıkada göreyim ağzıma senin angut beynin almıyo gizem böyle bişey yapmış bende fikrimi öne sürdüm ama sen anlaman

Adsız dedi ki...

HEM SANANE BENİM ARDAYI SEVDİĞİMDEN

Adsız dedi ki...

hahahaha

mine dedi ki...

boşş işler bnlar kızlar işnz yk mu sizn